Sidor

Glenn-town 2, the sequel!

Är tillbaks i Göteborg igen, den här gången för att jobba som studentambassadör på mässan "Kunskap & framtid". Åker hem igen på lördag, jag ska försöka att dokumentera vistelsen lite och blogga (mest för att det är så mycket roligare än att sitta och plugga när man är ledig).

Först har vi två bilder på mitt rum i det otroligt trevliga hotellet/pensionatet som vi bor på som heter Villa Fridolin. Det drivs av en mysig lite skön tant och ligger väldigt centralt men samtidigt avskiljt ungefär 1 km från Svenska Mässan och Liseberg. Om ens det, det känns nog längre eftersom det är upp på en kulle/berg. Exteriör bilder kommer kanske sen om jag lyckas vare ute någon gång när det är ljust nog för en bild.



Det är typ lika stort som vår lägenhet... Eller nja något mindre kanske. Observera gärna den löjliga TV:n. Man får bara in fyran på den. Typ, jag fattar inte riktigt hur den fungerar gjorde lite kanalsökningar igår (för att kunna se Con Air) men den lagrade inte någonting och allt blev bajs.



I rummet ingår även en badrock. Storlek XL. Jag är väldigt glad att jag inte fick en Small.



Så här snygga är vi i våra "käcka västar" (studievägledarna på Göteborgs Universitet har tydligen ingen som helst klädsmak (Innebär den där kommentaren att jag numera är en modebloggare?)) när vi jobbar.

Inga kommentarer: