Sidor

Ännu mer bilder

Har ju fått en ny jobbtelefon med en två megapixelkamera, så det är väl dags att posta lite bilder... De flesta bilderna är dock från min gamla mobil, och därav ganska kassa.

1337 special





En gammal öl gjord av datasektionen..









T-Skabben special

Den här osten hittade vi i kylen på T-Snabben, vi köpte inte den.





Humor

Först en freaky-flipper-incident... Cirqus Voltair på kåren släppte ut två lockade bollar som lyckades fastna mellan flipprarna... Ganska höga odds på en sånn incident.



Den här skylten satt i en liten butik i Hornstull, jag blev lite sugen...



Den här är lite osmaklig, men jag tänkte dirket på Pulp Fiction.

Vincent: And you know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Jules: They don't call it a Quarter Pounder with cheese?
Vincent: No man, they got the metric system. They wouldn't know what the fuck a Quarter Pounder is.
Jules: Then what do they call it?
Vincent: They call it a Royale with cheese.



förlåt...

2 kommentarer:

Sooz sa...

Äntligen liet poster. Började ju tro at du avlidigt eller nått...
Kommer du upp nått i sommar eller är du upptagen med att klubbmästra?

Roger sa...

Jag ska förvisso åka upp, men jag kommer att missa lule, ska använda den lilla semester jag har till att åka och fjällvandra vid Abisko...