Sidor

Sliten, förkyld och lite rädd

Det var väl en hyfsad beskrivning av hur jag känner mig. Förra veckan var väldigt jobbig, men rolig. Aktiviteter så gott som varje kväll och jobb på dagarna. Och som om det inte vore nog har jag varit småförkyld, i alla fall fram till typ torsdags då det blossade ut på riktigt och nu vill jag bara dö. OK kanske inte så illa men nästan.

Och sen var det det där med räddslan. Nu är jag alltså klubbmästare och ansvarig för massa saker. Det som skrämmer mig lite är att jag typ inte har en aning om hur jag gör vissa rätt viktiga saker. Men det löser sig säkert, är ju typ en och en halv månad kvar tills verksamheten kommer igång på riktigt.

Förövrigt anser jag att Rooney är dum i huvet, england borde ha fått vinna och nu håller jag nog faktiskt på frankrike.

1 kommentar:

Lena sa...

Insikten om att du inte vet allt lovar i alla fall gott :) Det är betydligt värre att tro att man vet allt och sedan upptäcka motsatsen. Som du vet finns det ju bara en person som verkligen kan allt och som aldrig haft fel - min blygsamhet förbjuder mig att nämna vem...