Sidor

Dä' ä' bädrövligt

Har varit uppe i Luleå sen i fredags nu och det är väl rätt trevligt. Finns väl iofs roligare årstider att vara här än i höstrusket. Men jag lackar lite på alla norrländningar som ska vara så otroligt stereotypa, kan inte folk bara släppa den "härliga norrländska mentaliteten" den är inte så härlig, den är mest ganska störig. Folk från Stockholm är inte satan och vi vill inte ta alla era pengar eller naturresurser. Och om ni nu mot all förmodan lyssnar. Snälla sluta göra så otroligt dåliga radioreklamer.

Imorgon flyger jag hem igen, förhoppningsvis kan jag lyckas plugga lite då, har inte alls fått så mycket gjort här som jag hade hoppats på.

2 kommentarer:

Anna sa...

"Vi"!? Sen när blev du Stockholmare...?

Roger sa...

När jag flyttade till Stockholm för fyra år sedan?