Sidor

Jobba

Jag har en plan för mitt liv. Eller i alla fall de närmsta 2 åren ungefär. Den ser ut så här:

HT07 (nu): Plugga & Jobba.
VT08: Plugga & Jobba.
Sommaren 2008: Åka på Studs och jobba.
aug-nov 2008: Plugga och jobba.
nov-feb: Backpacka! Transibiriska med lite stopp, ner till Thailand, kanske Australien vi får väl se.
feb-jun: Exjobba.
Juni 2009: Ta examen!

För
att planen ska fungera så kommer jag behöva en hel del pengar, därav så
mycket jobbande, och nu under hösten har jag hunnit skaffa mig följande
jobb:

- Skriva NHL-notiser och resultat för TT. 1/4 av en heltidstjänst så jag skriver tre dagar och är ledig nio, skriver tre, osv.
- Labbassistent för kurser på KTH. Just nu är jag assistent i Open-ettans programmeringskurs.
- Studentambassadör. Kommer resa runt lite i Sverige och berätta för gymnasiekids att de ska välja KTH. Whee resa!
- Stadion Events. Jobbar då och då på events på stadion. Framförallt Djurgårdsmatcher. Kommer väl iofs inte bli så mycket av det jobbet efter den 28 oktober dock.
- Sälja tröjor
- Kan ju alltid jobba lite i baren på Kåren om jag vill, men känner inget direkt sug efter det just nu.

Så en hel del att göra blir det. Men det löser sig.

Inga kommentarer: