Sidor

Tiden går

Idag är det tre månader kvar på min tid på jobbet här. Sen följer ytterligare en dryg vecka innan jag åker tillbaka till sverige. Helt sjukt.

Förövrigt har jag haft askul och gjort massa roliga saker och därför inte kunnat uppdatera bloggen, eller rättare sagt glömt bort den. Fotobevis på hur kul jag haft det finns på Fejjan, ska lägga upp lite axplockade bevis här också när jag har tid.

En tråkig grej med att ha varit här i tre månader är att det innebär att Linda åker hem nu. Hon åker på måndag morgon, jag hoppas folk välkommnar henne på Arlanda på tisdag runt lunch eller nått sånnt. Innan hon drar ska vi dock iväg på en sista liten roadtrip till Yosemite i helgen, samt att det är fest på jobbet imorgon (fredag). Blir nog en bra avslutning på hennes tid här.

2 kommentarer:

u1hcnulf sa...

Alltså, jag får skjuts, det är lugnt :)

Sofia sa...

Höns-pojkvän!