Sidor

En sanning jag missade

Rotade just runt bland papper och sorterade lite grann. Under processen så hittade jag kontrolluppgifterna för min anställnig på Brio Leksaker i Luleå och insåg att den lätt skulle ha platsat bland mina sanningar så jag lägger till den.

7. Jag har jobbat i två dagar som clown för Brio Leksaker i ett shoppingcenter i Luleå. Arbetssysslorna gick ut på att gå och dela ut godis till barn som blev livrädda. Dräkten var någon slags randig overall, som skulle se ut som Brio-clownens, en hatt och en röd näsa. Det bästa var att det hela var ett vikariat för Syster Sussi som inte kunde just den helgen.

3 kommentarer:

Sooz sa...

Haha! Det stämmer, passar definitivt bland sanningarna :)

Anonym sa...

Tjenare Roger:) Paulina från kryssningen här. Är mäkta impad (på mig själv) att jag inte glömde bort din blogg, eller snarare att jag kom på det redan idag:) Hoppas det inte blev allt för slittigt i värmdö? Ha de gött!

Anonym sa...

Ops, ett mäktigt stavfel i föregående kommentar. Korrektion "slittigt" ska vara slitigt. Jag tror ni fattar men jag är ändå alldeles för nojjig när det kommer till stavfel....hatar stavfel och speciellt när jag gör dem själv.