Sidor

Snart arbetslös

Återstår inte lång tid av mitt kårår nu. 65 dagar för att vara ganska precis. Och då är de sista 30 dagarna av lite lättare natur då det inte är så mycket arrangemang och aktiviteter utan mest överlämning. Det ska bli ruggigt skönt. Det har hänt så mycket under det här året, som har gått med ett rasande tempo, att jag inte riktigt kan sammanfatta det på något bra sätt. Ska försöka i alla fall i ett blogginlägg i framtiden. Kanske.

Däremot har jag lärt mig otroligt mycket under året. Och inte bara om hur man gör kassarapporter och sånt dravel utan även väldigt mycket om mig själv, på det där klyschiga sättet som alla brukar prata om efter "stora" händelser. Men det är intressant hur mycket man lär känna sig själv och sina egenskaper efter att ha jobbat under ganska hög stress och med mycket ansvar i ett år. Nu ska jag bara försöka dra nytta av det jag lärt mig i resten av mitt liv. Önska mig lycka till.

Inga kommentarer: