Sidor

Ja ja...

Hade glömt att det var så mycket att göra under överlämningsperioden. Inte direkt jobbiga saker utan mer softa saker som att gå på Gröna Lund. Det kombinerat med att jag vart fett slö av att vara så nära klar med jobbet har gjort att jag inte "hunnit" blogga. Däremot har jag spelat väldigt mycket flipper.

En annan grej som gjort att jag inte bloggat på så länge är att det känns som man måste skriva värsta långa inlägget om allt som hänt och som man tänkt skriva om. Ju längre tid som går mellan inläggen desto jobbigare känns det. Och tillslut får man helt enkelt bestämma sig för att skita i allt det där som har hänt och summera kort. Så:

Jag har slutat jobba. Jag är nu arbetslös och var på arbetsförmedlingen idag. Fick värsta softa handläggaren så nu ska vi bara hoppas på att jag får akassa fram tills jag börjar plugga igen.

In other news så köpte jag en cykeldator idag och cyklade en 4 mils-tur för att spela lite flipper ute i Jakobsberg. Jag är dum i huvet.

2 kommentarer:

Sooz sa...

Japp, dum i huvudet :) 4 mil för flipper.. *skakar på huvudet*

Förresten finns det snygga bilder på en cool kille i min blog. Kolla in!

Tommy Vinprovare sa...

Det ligger i släkten. Vi har cyklat fyra mil de senaste dagarna bara för att fika och käka.