Sidor

Nationaldag?

Ett mail damp ner för ett tag sen till alla utvecklare här på jobbet.



WTF? Det är inte idag ju... Ungefär samtidigt som jag får det så kommer L och säger att vi ska till köket. Där står den gode Greg och ser lurig ut och tvingar oss att vänta lite toll mer folk kommit dit innan vi får se tårtan:



Lätt den bästa "Told you so" jag har utsats för. Anledningen till det hela var att Greg sa att vi absolut inte skulle åka till Reno, vad vi än gjorde. Dumt nog löd vi inte det. Tårtan var förvisso god och uppskattad, men kanske inte 1200 bucks god...

5 kommentarer:

Tommy sa...

Coolt. Trodde det var 6 juni annars. Men vi kan väl fira flera nationaldagar.

Anders sa...

Haha, den va inte dum alls.

Repoman sa...

LOL
Kul att folk har humor över där också! =)

Anonym sa...

Tjena,
Helena Walter (YOO) tipsade mig om att du (också) flyttat till San Francisco. Jag kom hit för en månad sen och ska bo här några år. Jag har spelat en del flipper med PinUpps (Uppsala flipper). Tror kanske vi har stött på varandra på SM nån gång. Om du, som jag, har flipperabstinens då och då, så hänger jag gärna med ut och lirar nån gång... min mejladress:
jens7904"at"gmail.com

Anonym sa...

Ha ha, vi bor dessutom typ grannar...vi bor i mission bay:
http://www.mapquest.com/maps?city=San+Francisco&state=CA&address=1560+3rd+Street&zipcode=94158