Sidor

Blogg från skogarna

Som tidigare framgått så är jag alltså i Luleå nu. Åkte tåg i 14 timmar med sittplats natten mellan söndag och måndag. Som tur var fick vi en gammal skolkamrat från 1-9 som grannar på tåget så det gick rätt bra att sprida ut sig och ta plats under natten.

Gårdagen spenderades dock mest i trötthetens tecken, men med lite besök inne i centrum för att bl.a. äta Maxs hamburgare på riktigt. Där dök Darth Vader upp också, ett bildbevis kommer på det när jag kommer ner till civilisationen igen (Darth är tydligen dyslektiker också, det visste inte jag...)

Idag har vi iaf gått runt i min gamla hood, däckat igen efter lunchen och sen åkt på lite sightseeing och träffat min farmor. Ganska trevlig dag på det hela taget. Sen har vi skrattat åt Per Ledins "Öh Tjockis!" som var bland det första vi såg imorse när vi vaknade.

Imorgon ska vi åka längdskidor på isen, det ska bli soft...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Räven raskar "på isen"? Det är spännande att läsa två bloggar om samma sak, fast ur olika synvinklar. Det är nästan som om du och Magnus Hult bor brevid varandra igen och man får höra alla flinghistorier två gånger...

Sooz sa...

Skogarna? *tittar ut genom fönstret på höghusen* Tja... jag vet inte riktigt jag.