Sidor

Var ett tag sen

Har liksom inte blivit av att blogga på ett tag nu... Jobbade i fredags på kåren sov två timmar till lördagen och hjälpte syrran att flytta uppför två trappor utan hiss och med en massa jävla möbler. Sen jobbade jag söndag måndag och tisdag på OK så jag har mest varit trött en massa. Och nu sitter vi här i skolan och ordbajsar ihop inlämningsuppgifter till MVK Inte jätteroligt.

Har i alla fall fått testa benhinnorna på de grejer som har varit värst för de lite på senare tid nämligen att springa till bussen och glädjande nog funkar de utmärkt så jag ska försöka komma igång ige. Får väl ta med mig grejer upp till Lule (ja så stavas det!(fast ändå inte men jag vill göra en poäng)) så jag kan träna lite där.

Tog dessutom den senaste tentan jag skrev nu också. Visserligen med noll poängs marginal vilket känns lite som ett fiasko med tanke på att jag egentligen siktade på en femma. Det här gör dock att jag nu på pappret har kommit halvvägs i min utbildning och tagit 91 poäng. Fett.

Inga kommentarer: