Sidor

Mer skog...

Som många säkert har läst i Lindas blogg så har det åkts en hel del skidor här uppe i norr. Kände av det idag när min ljumskar berättade för mig att jag varit elak mot de. Trots det var jag ute och sprang ungefär 8 km, gick rätt bra trots att jag blev väldigt trött ganska fort.

Annars har vi mest haft semester här uppe, och idag har jag verkligen inte gjort något annat än sprunigt och sett på Grease typ. Så för att det här bloggandet ska få lite mening kan jag väl nämna att det går rätt ok för mig i Aktie SM, har klättrat ett par tusen placeringar de senaste dagarna och ligger nu runt 3000 (av ca 27000) det är jag rätt nöjd med.

Åker i alla fall hem imorgon, är inte jättesugen på att börja plugga och sånt just nu, skulle gärna ha ytteligare en veckas semester. Men å andra sidan är ju Linda redan i stockholm och det är definitivt en morot för att åka hem.

Inga kommentarer: