Sidor

Tentaresultat

Skrev tenta igår. Hade som mål att ta en femma egentligen, men jag klantade mig rätt mycket, men om jag rättat rätt enligt deras facit så har jag iaf klarat den tentan. Dessutom är de två tentorna som jag skrev tidigare rättade och jag klarade en och fick 0 (!) poäng på den andra, helt sjukt elakt rättat och oändligt tråkig och dålig tenta, det enda roliga är svaret jag fick när jag mailade kursledaren för att se om jag fick komplettera.

"At 15:29 2006-03-30, you wrote:
>Hej,
>
>Jag skrev tentan i analogel 15/3 och såg nu på Mina Sidor att jag fick
>U och tänket bara höra hur många poäng jag fick

Du fick noll poäng.

>och var gränsen går
>för att få komplettera.

Det är fem poäng.
mvh, Peter"

aja, det löser sig.

Edit: Kanske ska säga också att det var 5 personer som klarade den där tentan av ungefär 100-150 pers.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är mest imponerad av att en examinator i elteknik kan använda e-post.