Sidor

Imorgon...

... är det dags. Kårvalen. Undrar när jag ska bli nervös egentligen, förhoppningsvis aldrig, men troligen ungefär samtidigt som valet före mitt val börjar. Nåja det ska nog gå bra.

Dessutom börjar Operativsystem kursen imorgon, ska bli soft. Tyvärr missar jag halva första föreläsningen, men med tanke på att alla andra i hela världen läser den så borde det vara lungt.

Har varit en lång dag, jobbat som sagt var, sen åkte jag direkt till mammsen för att få mat och lite kläder fixade, därefter hem till L. Nu ska jag dricka lite té och sen sova... Orkar inte ens läsa igenom vad jag egentligen har skrivit och om jag stavat fel.

*zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*

3 kommentarer:

Sooz sa...

Tur att du har mammsen som matar dig :) Lycka till i valet - vad är det du ska bli vald till?

Lena sa...

Det är lungt - vi är inte så nogräknade med att det stavas lugnt...

Roger sa...

> vad är det du ska bli vald till?

Klubbmästare på kåren, dvs typ åga baren och sköta den delen av festverksamheten på kåren. Typ