Sidor

Vad som händer just nu i korthet

Har skrivit två tentor de senaste två veckorna, oklart hur det gick, allt mellan U och femma är möjligt på första och allt mellan U och fyra på den andra. Nästa tenta är 29 mars, ganska snart med andra ord, tänkte skriva en femma på den.

På måndag är det kf (kårfullmäktige) där det ska väljas arvoderade inför nästa år, jag är ensam kandidat till den post jag söker och valberedeningen har förordat (rekommenderat) mig.

Min träning går rätt kasst nu, har stora problem med mina benhinnor, framförallt i högra benet, funderar lite på att skippa Stockholm marathon och satsa på Lidingöloppet istället.

Jag jobbar hela jävla helgen eftersom Ella är ledig... Den slackern =P

Ska nog åka upp till Luleå en vecka runt påsk, är ledig hela vecka 15.

Favoritlåt just nu: Gnarls Barkley - Crazy

5 kommentarer:

Sooz sa...

Du, har du testat formgjutna skosulor? Det ska tyligen hjälpa mot benhinnetrubbel. Jag ska skaffa sånna själv eftersom mina hålfötter gör att hela foten dommnar när jag tränar aerobics - ja du läste rätt. Jag har börjat träna. Har ett helt eget gymkort faktiskt :)

Roger sa...

Hörde rykten om det från syster faktiskt... helt sjukt =)

iaf, så har jag ju nya löpardojor från löplabbet som är typ anpassade efter min löpstil så jag tror inte det är problemet, tror mest att det är lite kallt eller nått.

Lena sa...

Benhinneproblem vet jag allt om. Framför allt vet jag att det inte finns någon annan bot än att vila, dra ned på träningen, och långsamt försöka trappa upp den igen.

Lena sa...

hmm, jag hade visst en gammal oanvänd blogg i Blogger som jag glömt bort. Men den hade jag tänkt använda i affärssyfte. Så det blev en lite konstig signatur och bild.

Anonym sa...

Själv fick jag för ungefär ett år sedan senknarr av alltför mycket hoppande på dansmaskin. När det var tyst och jag vickade
på foten så knarrade det verkligen. Kunde stå på den och gå utan problem, men varje gång jag belastade den för mycket gjorde det ont. Var bara att vila i lite mer än en månad.

By the way... does that make me craaaaaaazy, does that make me craaaaAAaaaaaazy, does that make me craaaaaAAAAAAAaaaaazy, probably...