Sidor

Träning

Var ute och sprang idag för att känna på benen (nämnde jag att det var tentavecka för mig?) och det kändes väldigt bra. I benhinnorna. Tyvärr har jag tydligen blivit av med allt vad kondition heter, sprang bara 5-6 km men var helt sjukt död efteråt, jag hävdar iofs att det var för att jag satsade rätt hårt i den sista tunga backen.

Dessutom har snuttelullpluttilullan skaffat sig blog nu.

Och sist men inte minst fick jag mina deklarationspapper idag och hör och häpna, jag har gjort min deklaration nu. Blev lite motiverad av att jag ska få tillbaks 4020 kr. Bara lite =P

2 kommentarer:

Lena sa...

snuttelullpluttilullan... citerar en inte så gammal radioreklam: "tyvärr vi kan inte godkänna att man undertecknar huskontraktet med snuttelullpluttilullan"

Sooz sa...

Jag tycker att gullesäl är ett bättre ord :)

Jag avr också helt slut efter mitt träningspass igår, jag kom dock fram till att den kan ha att göra med att jag dansade hela förmiddagen också. Idag har jag träningsvärk i alla fall.