Sidor

Lampa, aktier och kaniner...

Anna skriver om problemen med att sätta upp en lampa, vilket påminner mig om att jag nu efter ungefär ett år äntligen har satt upp lampan med fläkten som jag kommit till mig via omvägar hos Ella. Fick köpa ny sladdkontakt och mippla lite, men tydligen är jag inte helt oteknisk för det gick rätt snabbt i alla fall.

Sen är det ju som sagt var tentaperiod vilket betyder att man får för sig att göra massa saker som är lite vettiga bara för att slippa plugga. I går så köpte jag mig t.ex. en portfölj i Aktie-SM. Om jag ska bli sjukt rik på aktier kanske det börjar bli dags att lära sig ett och annat.

Och slutligen kaniner. Om ni inte har sett filmerna från The 30-Second Bunnies Theatre Library Så tycker jag att ni ska göra det på en gång. Sjukt roligt. The Shining är en personlig favorit. Missa inte heller Mos Eisley musiken i Star Wars.

Inga kommentarer: