Sidor

En helg med mat

Har varit ute på Runö Kursgård och medverkat på Mottagningsinternatet där. Det var som vanligt intressant men inte så himla mycket nytt (jag har gjort det där förut). Fick dock dispens för att vara med på allt eftersom jag var chaufför och mest hämtade och lämnade folk vid Roslagsbanan.

Och rubriken då? Ganska självklar för folk som varit där. Man får vääldigt mycket, väldigt god mat mest hela tiden känns det som. Och när man inte får mat så är det fika. Smaskens, men ack så mätt jag är.

En chockande upptäckt var annars att folk inte har sett nedanstående film... (Om jag nu är kompetent nog för att lägga in en youtube-film)

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAHAH den var jättebra! jag har aldrig sett den förrut...

Sooz sa...

Jag tror dom har blockat youtube på jobbet... dom jäklarna. Får kolla när jag kommer hem

Anonym sa...

Nu har Stefan tvingat mig spela upp den fem gånger också...