Sidor

Min musiksmak

Läste ut den bok jag för tillfället höll på läsa halvvägs på min tunnelbaneresa hem. Så då återstod bara att pilla lite med poden för att koppla bort alla fyllon och weirdos som envisas med att åka tunnelbana. Upptäckte då att jag tydligen gillar följande genres:

Acoustic, Alternative, Alternative-Rock, Ambient Alternative, Ballad, Blues, Celtic, Classic Rock, Country, Crossover, Dance, Darkwave, Electronic, Electronica/Dance, General Metal, General Rap, General Rock, Grunge, Hard Rock, Hip-Hop, Industrial, Metal, New wave, Oldies, Pop, Pop-Folk, Power Pop, Punk, R&B, Rap, Reggae, Rock, Slow Rock, Soul, Soundtrack, Trip Hop.

Hoppas alla känner att den här informationen var lika värdefull som jag tycker den var. Imorgon får jag min cykel! Mer om den när jag fått köra den...

Inga kommentarer: