Sidor

Vem var det som hade beställt Mjältbrand?

Skulle titta på hockey igår, andra matchen i kvartsfinalerna mellan Luleå-Linköping, den skulle sändas på canal+ så jag tackade nej till erbjudanden om torsdagsöl för att sitta hemma och titta. Tiden går och jag börjar bli lite otålig och ska kolla när sändningen egentligen behagar börja, till min stora förvåning och enorma ilska upptäcker jag då att canal+ har bestämmt sig för att byta huvudmatch till den mellan HV71-Brynäs. Någon har just hamnat på min dödslista, om du har tips om vem personen är lämna en kommentar med namn och postadress. Tack på förhand.

När ilskan hade lagt sig så beställde jag iaf skitmatchen på ppv för 99 kr, vilket givetvis är att be om att det ska gå åt helvete och mycket riktigt så fick Luleå spö med 3-2 efter förlängning. Så mitt tips är nu att det är kört, och jag tänker sluta följa matcherna... Jag ska iaf skita i den imorgon eftersom jag ska tävla lite flipper. Bah.

1 kommentar:

Tommy sa...

Nu tyder allt på att Luleå vänder det här :) På måndag kväll kan du förslagsvis städa vindsförrådet och på onsdag kväll tar du och skurar Västerbrons räcke med en tandborste. Hinner du inte klart kan du fortsätta på fortsätta på fredag när det är sjunde och avgörande.