Sidor

Statoil Skärholmen Lars...

... träffade jag inte på, trots att jag idag befann mig i just Skärholmen. Förvisso mest på genomresa på väg till Heron City för att köpa skor. Givetvis färdandes på "The Black Stallion" (jag måste komma på ett bättre namn, förslag mottages gladeligen som kommentarer här) blev en riktigt trevlig cykeltur dit genom trevliga omården och det såg ut att vara på väg att bli riktigt bra väder på hemvägen.

En stunds hattande inne på Heron City senare, och ett par Converse rikare, gav jag mig av hemmåt och frågade mig vad som hände med det där trevliga vädret som var på väg. Till råga på allt så såg jag en skylt för en annan cykelväg som enligt denna skulle vara kortare. Det som däremot inte stod var att den gick längs E4:an stora delar av vägen och dessutom var väldigt osopad från grus. Dessutom blåste det motvind. Så nu är jag trött, och på gränsen till att bli lite grinig, får väl se hur kvällen utvecklar sig...

2 kommentarer:

Sooz sa...

Svarta faran är väl ett uppenbart namn? Eller?

Sofia sa...

Ram-Bo?