Sidor

Träningsvärk

Var och klättrade i fyra timmar nyss, det var riktigt najs, gick ganska bra. Avslutade passet med ganska hård magträning och lite armgång så det ska nog kunna bli lite träningsvärk för en gångs skull, det var länge sen nu. Förövrigt så har jag snart klättrat i ett halvår, det ända dåliga med det är att det innebär att mitt halvårskort kommer gå ut alldeles strax (31 mars).

Veckans bästa händelse skedde för övrigt igår. Skulle lämna tillbaks en hatt till en kompis och fraktade den dit på mitt huvud vilket ledde till att L gick och gnällde på att jag inte såg klok ut i tio minuter. Då mötte vi Moneybrother inne på den lokala Vi-butiken iklädd en nästan likadann hatt. Han råkar ju dessutom ha hyfsat likt hår och skägg som mig, så någon blev plötsligt lite bitter, eller vad man nu ska kalla det. Kul var det i alla fall. Men man kanske skulle varit där.

1 kommentar:

Peter Practice sa...

Hej Hej

These are the only two Swedish words I know and that is why I do not understand a single thing on your blog. But keep on, good luck

Peter Practice