Sidor

Kedjebrev?

Det här bär mig lite emot, det är ju typ ett kedjebrev, men L övertalade mig.

Jag blev utmanad av: Syster Sussi
Sex sanningar/egendomliga saker om mig:
1. Jag har brutit nyckelbenet tre gånger (två gånger det högre och en gång det vänstra tror jag det var).
2. Fram till någon gång i lågstadiet höll jag på med konståkning, var med i en tävling under den tiden, där jag slutade trea.
3. Jag lägger ofta upp planer i mina tankar på hur jag ska bli jävligt rik jävligt fort utan att åka fast. Har dock inga planer på att genomföra några.
4. För ett par år sedan så analyserade jag hur jag skulle komma ur en kidnappningssitaution, med mitt imaginära ninjasvärd, när jag var ute och gick sent på kvällar/nätter.
5. Jag har hållit på med följande sporter, såvitt jag kommer ihåg: Fotboll, Hockey, Innebandy, Basket, Konståkning, Orientering, Löpning, Kendo, Klättring.
6. Jag misslyckades med att rösta i EMU-valet, vilket skulle ha varit mitt första val. Jag skulle ha röstat på Ja. Har faktiskt glömt bort varför jag inte gjorde det nu, tror det var något med att jag åkte till mitt valdistrikt i Märsta men glömde röstkortet i dåvarande bostaden i Täby och insåg inte att man kan få rösta i alla fall. Förlåt mig Ja-sidan.

Jag utmanar: Linda, Sofia, Anders, David, Anna

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Den som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin dagbok och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer den personen några nya personer och gör en lista av deras namn.

2 kommentarer:

Sooz sa...

Det är ju i alla fall ett snällt kedjebrev :) Inga hot om evig olycka eller så. Och alla gånger man kan använda orden Imaginära och Ninjasvärd i en bloggpost är bra.

Anonym sa...

jag kanske skulle börja blogga så att jag också får skriva såna där självutlämnande bekännelser.
1. Jag tycker att det år ROLIGT att rensa ogräs och städa toaletten...
/Fadren