Sidor

Spotify

Om man googlar lite på Spotify får man upp en massa seriösa bloggar som har skrivit givande recensioner om denna magnifika tjänst. Och med tanke på att min läsarkrets kanske inte är den största så tänker inte jag göra något liknande utan uppmanar folk att googla lite själva om ni är mer intresserade.

Det jag däremot vill göra är bara förklara min kärlek till Spotify. Det har aldrig varit enklare att lyssna på musik, det är så otroligt skönt. Så om ni inte har något bättre för sig och inte fått någon beta-invite än så föreslår jag att ni åtminstone går in på www.spotify.com och signar upp i övre högra hörnet ("Här, där jag står") så att ni får information så fort det ges möjligheter att få ett konto.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe..."här, där jag står". Fett kul.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Skulle gärna ta emot en invite jag med :)
lukasforssen@gmail.com

Sakira sa...


wow this is amezing website try more apk , what is download on spotify