Sidor

Lite segt eller Året som gick

De här mellandagarna som jag har hört så mycket om. Vart tog de vägen? Hade sett fram emot det så länge också är de redan över. Gör att det här med att jobba känns lite sådär, men förhoppningsvis kommer jag väl in i det snart.

Annars är det rätt bra, hade en trevlig nyårafton även om middagen blev ganska sen och vi fick tillslut "bara" fyra rätter och efterrätten intogs inte förrän efter tolvslaget.

Och när du nu ändå har blivit ett nytt år kanske man ska ta och summera lite.

2006 var året då jag bland annat...

... inte var singel en enda dag under hela året för första gången.
... inte sprang marathon fast jag var anmäld.
... inte var med i mottagningen. Så mycket iaf.
... inte var till tandläkaren.
... fortfarande inte gav blod.
... inte städade golvbrunnen i min dusch.
... började klättra.
... vandrade i fjällen i 13 dagar och hade typ den bästa semestern någonsin.
... började jobba på Kåren.
... gick på nobelfesten (den är inte all that, men efterfesten däremot var helt sjukt bra)

Och mitt nyårslöfte? Att springa Stockholm Marathon på mindre än 4 timmar.

1 kommentar:

Sofia sa...

Lova att inte göra så här mot nästa hyresgäst!

http://photos1.blogger.com/x/blogger/
2661/2680/1600/299738/badrummet.jpg