Sidor

Veckan som gått

Då ska vi se, vad har hänt.

Har klättrat tisdag, fredag och söndag. Fett najs, idag (söndag) körde vi ett ganska långt pass med en fikapaus i mitten. Fick dock lite ont i området kring armbågen, det är dåligt fast det gick över när jag slutade så jag är ganska lugn.

Hann också med att springa i torsdags så träningsmässigt har det varit en riktigt bra vecka, så det kanske "neutraliserar" måndagen (nyårsdagen) då det givetvis blev pizza och Ivanhoe och inte speciellt mycket rörelse alls. Precis som det ska vara.

Tog ledigt i fredags och var ut till Södertälje med Mamma och Levin och bevistade Tom Tits, var tydligen där senast sommaren 93, något jag totalt hade glömt men väl där så fick jag tillbaks lite minnen (främst av en stol som man kan sitta i och sedan försöka lyfta stolen i ett rep).

Lördagen ägnades till att jobba/spela flipper. Det var nämligen en liten flippertävling (24 deltagare) på Kåren så jag höll baren öppen och passade på att vara med. Gick rätt bra, kom på delad tredje plats i gruppen och fick spela särspel för slutspelsmatch tyvärr förlorade jag där och killen som spöade mig gick och vann det hela (jag hade redan slagit honom båda matcherna i gruppspelet) så jag kom nästan tvåa. I själva verket kom jag 12:a efter placeringsmatchen, men det tycker jag är lite mindre relevant.

Och jag är faktiskt ganska laddad inför nästa vecka, trots att den börjar med en måndag.

Inga kommentarer: