Sidor

Produktiv

Idag har jag faktiskt lyckats vara riktigt produktiv. Började med att tvätta kl 7. Åkte till skolan i hyfsad tid och fick riktigt mycket gjort. Och typ allt gick som jag vill att det ska gå. Helt sjukt. Jobbade till halv åtta och spelade lite flipper med JB och Fraj innan jag bytte om till löparkläder och sprang hem. Väl hemma borrade jag lite hål i väggen satte upp två hyllor och as I blogg håller jag på bättra på min kulturella del genom att titta på Full Metal Jacket som jag faktiskt inte sett tidigare. Med en 20 minuter kvar så är den fantastiskt. Nästan i samma klass som floden Aura och Peter Crouchs mål för ett par helger sen.

Internskämt is the shit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att jag faktiskt läser här ibland, annars skulle ditt skämt ha gått totalt förlorat.