Sidor

Nöjd

Trodde nästan inte att jag skulle lyckas komma iväg och klättra alls den här veckan, men se det gjorde jag. Hade ett möte på eftermiddagen som inte blev helt galet långt så jag kunde dra iväg och bouldra lite. Glömde ta med mig handduk dock vilket till viss del ledde till att jag tog en promenad från Klättercentret (ligger i Solna) till Fridhemsplan för att först där hoppa på en buss till Söder. Ganska skönt, fast det regnade.

Igår köpte dessutom jag och L en loftsäng, något som stod sjukt högt prioriterat inför min snara inflyttning. Kommer nog att flytta de mesta grejerna nu på lördag. Kommer inte bli jättemycket eftersom jag tönkte sälja av en del grejer, och slänga ytterligare en del.

En rolig grej med sängköpet var annars att vi hittade den på blocket och vart glada att den fanns iatt hämta i bergshamra så vi skulle lippa fixa fram en bil. När vi ringer så visar det sig dock ännu bättre att den finns i Kungshamra, i ett hus hyfsat nära mitt. Väl där så får vi under kallpratet reda på att den säljs för att tjejen som bor där ska flytta in i sin pojkväns lägenhet i Hornstull på en granngata till L:s lägenhet. Dessutom så pluggar hon på KTH. Freaky, eller nått.

2 kommentarer:

Sooz sa...

Bu! jag har också uppdaterat de senaste dagarna... bara så du vet :)

test sa...

Haha...loftsäng..."högt" prioriterat. Jag fattar! ROFLOL!