Sidor

Arvoderad, a preview.

Sitter här på mitt framtida kontor och bloggar härifrån för första gången. Jag och Fredrik är ansvarig helt solo ikväll för en fest för typ 200 kurdiska akademiker. Rätt soft start, men sen kanske jag egentligen borde sitta hemma och plugga istället för det här.

Veckan har annars varit rätt bra, tog en tenta som sagt var. Tittade på campions league finalen i onsdags, den var rätt trevlig. På torsdag så tog jag en "ledig" dag från pluggandet och låg bara och skräpade hela dagen för att sen åka på THS Sillis. En väldigt trevlig tillställning, med sill, nubbe, punsch, sjukt mycket avec och till slut vin och champagne på efterfest i osqledarens kontor. Jag drog hem vid 2 men ryktet säger att det var kvar folk till klockan 6 på morgonen. Och då började ändå festligheterna redan vid 17. Tur att jag är skötlig så jag kunde ligga hemma och i alla fall plugga lite idag =)

Nu börjar det bli lite dags att gå och kolla till hur det ser ut där nere. Guuu va roligt det ska bli.

2 kommentarer:

u1hcnulf sa...

"Nu börjar det bli lite dags att gå och kolla till hur det ser ut där nere."

Jag som trodde det var nåt dom flesta lärde sig på OÄ:n i lågstadiet..

Sooz sa...

Nej, inte OÄ - biologi. och jag tror att det är i åttan.

:)