Sidor

Jag hatar media

Varför har medieteknik ett sånt bra rykte? Det är helt sjukt, folk slänger pengar på dom. Ger dom saker och nuttar med dom fast dom är oändligt värdelösa människor med en värdelös skämt-utbildning. Usch jag blir så bitter. När ska de inse att det är dataloger som är dom enda vettiga?

Det bästa med den här bitterheten är att jag hade en ganska fin utläggning om den på tunnelbanan när det stod någon snubbe som gick media bakom mig. Men det skiter jag i, jag hatar dom!

Observera att när jag säger hata betyder det bara att jag är oändligt avundsjuk på dom, och det samma gäller när jag generaliserar och kallar allihopa för värdelösa människor =P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas du menar "enda vettiga" och inte "ändavettiga".

Sofia sa...

Bah. Var snäll mot media! Jag gör mitt exjobb där och vägrar ta skit från någon som aldrig druckit sunkist ur trekantsförpackning.

Anonym sa...

Roger har varit närmare att dricka ur trekantsförpackningen än vad somliga tror...

Lena sa...

Vadan detta mediahat från en som jobbade med mediateknik redan som 13-åring...