Sidor

Jahapp

Var squavalp i lördags, helt sjuukt bra slutfest. Det var mycket som var bra, sittningen, de afrikanska bongotrummisbandet, Alice in Videoland osv osv. Men bäst av allt var nog i alla fall när Henrik noterade att serveringspersonalen var väldigt förvirrad vid punschutdelningen och sa nått i stil med "Man kan säkert få en punsch till bara genom att göra så här" och under tiden ställde han sig upp som om han sjöng "punschen kommer" och efter två sekunder sprang det förbi två servitriser och gav honom en punsch. Kändes som att vara fast i en sit-com.

Nåväl gårdagen var iaf en ganska kass dag, jobbade och var småbakis, inte optimalt. Speciellt inte med tanke på att jag förmodligen borde ha pluggat massa igår, tenta imorn som jag nämnt tidigare. Men det känns faktiskt rätt bra i alla fall, sitter mest och laddar min iPod just nu så jag ska kunna fortsätta lära mig allt om ringar och kroppar.

3 kommentarer:

Lena sa...

Tycker det låter som en jättebommad tenta på gång. Få se... nej 0 rätt går väl inte att slå, men kanske en tangering? Bevisa att jag har fel!

Sooz sa...

Heh - en av våra guildies var på squalp också. Kommer inte ihåg vem dock... fast han sa att han började dricka vid sex på morgonen...

Sooz sa...

Just det ja, måste också säga Mmmm punch