Sidor

Första dagen klar

Så var man framme då. Flygresan gick rätt bra, fick stressa en del vid bytet i Paris då vi var försenade från Arlanda och säkerhetspersonalen i Paris var löjligt sega och icke-service minded. Men jag kom med planet iaf. Hade fönster plats hela vägen och inflygningen över USA var väldigt trevlig att sitta och titta på, massa coola berg och stuff. Och bara för att vara snällt så var det klart väder i SF också när vi drog ett varv över stan.

Klart väder och 15 grader gjorde att vi tog oss ut relativt snabbt efter en dusch och jag måste säga att jag gillade vad jag såg, mycket balla grejer här.

Sen bjöd Johan på pizza-middag och lite vin borta i Mission, och kvällen avslutades med att vi tog en öl och spelade lite flipper på Elbo Room (ja utan w)... Sen tok-somnade jag när jag la mig i sängen...



Mot slutet av flygresan, ca en timme innan jag hällde ut lite öl i mitt skrev.

Inga kommentarer: