Sidor

Slapp Helg

Man blir ju tydligen lite trött av att hålla på och jobba och så. Märkligt. Det kombinerat med ganska tråkigt väder har lett till att helgen blivit rätt slapp. Käkade pizza ute på fredagskvällen och gick en liten promenad. Brunch på lördagen efterföljt av en promenad och försök till lite shopping. Tyvärr blev det inga inköp alls till slut. Middag hemma och slappande med bok framför tvn var rätt skönt, speciellt när det rapporterades om inkommande storm här. Blåste riktigt bra under natten och idag är det regn och hyfsat blåsigt.

Hade vissa planer på att ta oss till ett fotbollscafé och se på Inter-Milan och sen klättra, sov dock på tok för länge så jag såg matchen på datorn istället, Linda drog iväg för att klättra nu, själv tänkte jag dra mig ner till gymmet i huset då jag fortfarande har ont i handleden från hejdåandet på Kvarnen innan jag drog.

Imorgon är det Presidents Day här vilket är en nationell helgdag. Vi tänkte dock jobba iaf, lär vara väldigt lugnt på kontoret och vi får ju trots allt timlön...

2 kommentarer:

Tommy sa...

Ang USA-besök, hur ser det ut för er påskveckan 6-13 april?
Bor ni tillräckligt stort för att vi ska kunna vara inneboende eller ska vi räkna med hotell?

Roger sa...

Det borde nog vara lugnt. Om ni kommer båda två kan det nog bli trångt att hitta golvyta och madrasser åt er. Sen har vi ingen extranyckel heller så det kan ju vara jobbigt de dagar vi måste jobba...