Sidor

Inte längre bakis

I tisdags var det en traditionsenlig pubrunda med folk från jobbet. Det gick ju inte så bra. Inte så bra alls. Schemat var att köra 6 pubar, 25 minuter på varje (förutom den sista då där vi stannade) och fem minuters "restid". Det gick hyfsat i början, det var roligt och folk här är riktigt softa. En stund in på sista puben börjar dock minnet svika, det ryktas om shottar och lite sånnt.

Onsdagen spenderade jag med att må ofantlgit kasst, fanns inte en chans i världen att gå upp till jobbet när Linda drog. 20 över fyra lyckades jag äntligen ta mig upp. Gick iväg till jobbet för att hämta laptopen (fick en lite applåd för att jag levde) och gick hem och försökte jobba lite. Gick inte så bra, och större delen av dagen idag har jag också kännt mig lite bakis. Framförallt haft ont i huvet.

Men nu har det släppt! Och tur är väl det eftersom jag får sitta här och försöka jobba in tiden jag förlorade igår, har snart jobbat 11 timmar idag... =)

2 kommentarer:

Sooz sa...

Ha! Du börjar nu närma dig den ljuva ålderna då man inte längre kan gå ut och dricka alkohol utan att spendera minst en dag i sängen efteråt. Grattis!

förövrigt är jag fortfarande sjuka avis på att du är där du är just nu... Hoppas det fortsätter gå bra

Tommy sa...

Pappas pojke...