Sidor

Träning

Har kommit igång mer med konditionsträning sen jag kom hit, lite löpning här och var, men idag var det comeback för den träning jag ägnade mig mest åt den sista tiden i fosterlandet, klättring. Funkade rätt bra, de har konstig markering av leder här. Greppen är i olika färger och leden är istället markerad med tejpbitar på alla grepp som ingår. Min hand som varit lite trasig är fortfarande inte helt bra så jag tog det rätt lugnt.

Var och köpte fotbollsskor och benskydd idag också. Imorgon är det premiär för nya säsongen i nån slags företagsliga som går här och jag tänkte vara med om jag hinner från ett möte i tid. Förra säsongen kom vi tydligen sist så det känns inte som man har så mycket press på sig direkt.

Fanns för övrigt en våg på klätterstället. 183,5 pounds = 83,2341999 kilograms säger Google. Läge att hålla i det här med träning säger jag.

Förövrigt så har jag och Linda bestämt oss för att göra en Svensk Klassiker med start på Lidingöloppet i höst. Det innebär att jag nog kommer blogga lite mer om träning här. Dessutom så kan man ju regga sig på funbeat och försöka lägga till mig där om man vill ha full insikt.

En sista notering på träningsämnet. Blev strömavbrott på jobbet idag på eftermiddagen (sjukt skönt att ingen drog dåliga skämt om att det var konstigt eftersom Ström var där...) det resulterade i att alla sprang och tog varsin öl ur tapparna "så den inte skulle bli dålig". Jag och Linda spelade Pingis i en halvtimme istället... Ok då, vi kanske drack en halv öl var iaf...

Inga kommentarer: