Sidor

Skägg-kaos!

Min fina trimmer som jag brukar använda när mitt skägg börjar bli lite väl mycket funkar inte riktigt här! Vet inte om det är att den blivit gammal, gått sönder under flygningen eller om den inte tycker om att converta från de amerikanska eluttagen. Oavsett vad det är så går den just nu i slow motion och att försöka placera mitt vackra ansiktshår i närheten av det skulle troligtvis resultera i oändligt smärta.

Tur då att Syster Sussi och 'dreas gav mig ett gift card på Amazon.com. Det är nu spenderat på ett stycke skäggtrimmer som jag hoppas ska komma asap!

4 kommentarer:

Unknown sa...

För att de har lägre spänning i uttagen?

Roger sa...

mmm det var det jag menade med att den inte kunnde converta ordentligt ju...

Unknown sa...

Det var undrande ton, inte dryg ton, i min fråga :)

Roger sa...

Jaha... Förlåt då =)