Sidor

Jet lag?

Har aldrig varit jet laggad förut och jag tror inte att jag är det nu heller faktiskt. Börjar settla in också, har skaffat bankkonto med tillhörande kort. Mobilnummer (+1-415-320 0080). Bil. Bilförsäkring. Många vuxenpoäng blir det.

Håller på kolla om jag ska behöva/orka skaffa ett Kalifornien-körkort också eller inte, jag misstänker att det kommer betyda att jag måste bege mig tillbaka till DMV, vilket inte är ett ställe jag direkt drömmer om att besöka igen.

I övrigt glider jag mest omkring lite nu. Börjar jobba på måndag och det ryktas om att jag ska ut på deras, numera traditionsenliga, supa-ner-den-nya-internen-pubrunda på tisdag, men det ska nog gå bra...

1 kommentar:

Tommy sa...

Internen... OK jag förstår att det är hårda arbetsvillkor over there. Var det på Alcatraz du hade fått lägenhet?