Sidor

Två veckors recap

Jag har jobbat på, mitt exjobb har börjat få en fast form, så nu vet jag typ vad jag ska göra. Fantastiskt. I övrigt så kom Lindas föräldrar hit förra helgen. Det har varit St Patricks day vilket förflöt oväntat lugnt såvitt vi såg. Vi har varit på NHL-hockey och sett San Jose-Nashville, bilder på det kommer när jag får minneskortsläsaren jag har beställt.

Nu senaste helgen så tog vi en tur söderut längs Highway 1. Sjukt fint, tyvärr så blev det dimma och regn en bit inne i Big Sur innan vi stannade för natten. Morgonen efter så var det fint väder men galet blåsigt, då var vi och kollade på Hearst Castle, galet ställe. Man blev rätt sugen på att ha för mycket pengar för sitt eget bästa. Bilder från turen kommer någonstans så småningom.

För folk som tycker det är kul att köra bil kan jag verkligen rekomendera att köra ner den där vägen. Var som att åka bergochdalbana fast man styrde helt själv. Roligt!

Inga kommentarer: